4 Nisan 2008 Cuma

50 HIT AKOR


CEM KARACA-Ceviz Agacı
CEM KARACA-Resimdeki Gözyaşları
CEM KARACA-Namus Belası
CEM KARACA-Tamirci Çırağı
CEM KARACA-Islak ıslak
HALUK LEVENT-Yollarda Bulurum Seni
HALUK LEVENT-Alışamadım
HALUK LEVENT-Anlasana
HALUK LEVENT-Hani Benim Olacaktın
HALUK LEVENT-Sevenler Ağlarmiş
GRUP YORUM-Çiçeği Burnunda
GRUP YORUM-Çav Bella
CEM KARACA-Kendim Ettim Kendim Buldum
ALPAY-Fabrika Kızı
ERKIN KORAY-Çöpçüler
ERKIN KORAY-Fesüpanallah
ERKIN KORAY-Estarabim
ERKIN KORAY-Şaşkin
ERKIN KORAY-Yalnızlar Rıhtımı
SEZEN AKSU-Herşeyi Yak
HARAMILER-Mavi duvar
FD-Düsler Sokağı
DÜS SOKAGI SAKINLERI-Sevdan Bir Ateş
DÜS SOKAGI SAKINLERI-Ayrılık
YASAR KURT-Fırt Emin
YASAR KURT-Korku
KIRAÇ-Çayir Çimen Geze Geze
TEOMAN-Gemiler
TEOMAN-Ne Ekmek Ne De Su
TEOMAN-Sus Konuşma
FD-Alev Alev
MFÖ-Ele Güne Karşı
MFÖ-Bu Sabah Yagmur Var İstanbul'da
BULUTSUZLUK ÖZLEMI-Sözlerimi Geri Alamam
FIKRET KIZILOK-Bu Kalp Seni Unutur Mu
FIKRET KIZILOK-Gönül
LEMAN SAM-Anladım
EROL EVGIN-Sevdan Olmasa
ERIC CALPTON-Wonderful Tonight
ERIC CLAPTON-Tears in Heaven
CRANBERRIES-Zombie
CAT STEVENS-Wild World
CAT STEVENS-Father and Son

Hiç yorum yok: